Šie lietošanas noteikumi attiecas uz portāla ’’labaocta.lv’’ (turpmāk – Portāls) izmantošanu. Portāls piedāvā OCTA apdrošināšanas polišu iegādi, kuru sniedz apdrošināšanas brokeris SIA "AKA Insurance" (turpmāk – Brokeris).
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Portāls tiek administrēts no SIA "AKA Insurance", reģ. nr. 40003618974, juridiska adrese: Rīga, Vienības gatve 18a, LV-1004, kas ir atbildīgs par pakalpojumu nodrošināšanu.
1.2. Portāls piedāvā iespēju iegādāties OCTA apdrošināšanas polisēs, izmantojot elektronisko vidi.
1.3. Lietotājs apstiprina, ka viņš ir iepazinies ar šiem noteikumiem un piekrīt tiem, izmantojot Portālu.
1.4. Brokeris patur tiesības veikt izmaiņas šajos lietošanas noteikumos bez iepriekšēja brīdinājuma, ievietojot izmaiņas Portālā. Lietotājs ir atbildīgs par regulāru šo noteikumu pārskatīšanu.
2. Pakalpojumu sniegšana
2.1. Portāls piedāvā lietotājiem iespēju salīdzināt OCTA apdrošināšanas polises prēmijas un iegādāties sev piemērotu OCTA apdrošināšanas polisi.
2.2. Apdrošināšanas pakalpojumi tiek sniegti saskaņā ar spēkā esošo Latvijas Republikas apdrošināšanas tiesisko regulējumu.
2.3. Portālā iespējams pasūtīt OCTA polises no sekojošām apdrošināšanas kompānijām, ar kurām Brokerim noslēgti līgumi par OCTA apdrošināšanas izplatīšanu:
AAS Balta,
ADB Gjensidige Latvijas filiāle,
AAS BTA Baltic Insurance Company,
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle,
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle,
AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams,
If P&C Insurance AS Latvijas filiāle
Balcia Insurance SE.
3. Lietotāja tiesības un pienākumi
3.1. Lietotājs apņemas izmantot Portālu tikai likumīgiem mērķiem, ievērojot Latvijas Republikas likumus.
3.2. Lietotājs apņemas sniegt patiesu un precīzu informāciju, veicot apdrošināšanas polises iegādi.
3.3. Lietotājs piekrīt, ka jebkura informācija, ko viņš ievada Portālā, tiek izmantota, lai nodrošinātu apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanu.
3.4. Norādot savu kontaktinformāciju Portālā, lietotājs piekrīt saņemt atgādinājumus par polišu termiņa beigām un aktuālos piedāvājumus polišu pagarināšanai, kā arī informāciju par izmaiņām un aktualitātēm Portālā.
4. Atbildība un ierobežojumi
4.1. Brokeris nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas rodas, lietojot Portālu nepareizi vai pretēji šiem lietošanas noteikumiem.
4.2. Brokeris nav atbildīgs par jebkādiem tehniskiem traucējumiem Portālā, kas rodas ārēju iemeslu dēļ (piemēram: interneta savienojuma problēmas, serveru darbības traucējumi, apdrošināšanas sabiedrību un sadarbības partneru kļūdā un/vai traucējumi to IT sistēmu darbībā utt.).
5. Privātuma politika
5.1. Portāls ievēro Lietotāja privātumu un aizsargā personas datus saskaņā ar spēkā esošo datu aizsardzības likumdošanu, tostarp Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR).
5.2. Lietotāja sniegtie dati tiek apstrādāti tikai apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanai, un tie netiks pārsūtīti trešajām personām, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams, lai sniegtu pakalpojumu vai ja to pieprasa tiesībaizsardzības iestādes.
6. Apdrošināšanas polises iegāde un samaksa
6.1. Apdrošināšanas polises iegāde tiek veikta, aizpildot nepieciešamos datus Portālā un veicot maksājumu, izmantojot piedāvātās maksājumu metodes.
6.2. Lietotājs ir atbildīgs par pareizas informācijas sniegšanu saistībā ar apdrošināšanas iegādi un apmaksu.
6.3. Ja apmaksas procesa laikā rodas problēmas, Lietotājs var sazināties ar Brokeri, lai noskaidrotu radušās problēmas.
6.4. Apdrošināšanas polise stājās spēkā sakot ar noradīto polises sakuma datumu un pēc veiktas polises prēmijas apmaksas.
6.5. Noslēgto OCTA apdrošināšanas polisi Lietotājs saņem pa e-pastu uz noradīto e-pasta adresi. Ja Lietotājs nav saņēmis OCTA apdrošināšanas polisi uz e-pastu, tad Lietotāja pienākums ir sazināties ar Brokeri un pārliecināties par tās spēkā esamību.
7. Lietošanas noteikumu grozījumi
7.1. Brokeris ir tiesīgs jebkurā laikā grozīt šos lietošanas noteikumus, ievietojot tos Portālā.
7.2. Grozījumi stājas spēkā ar brīdi, kad tie tiek publicēti Portālā.
8. Strīdu izšķiršana un piemērojamais tiesību akts
8.1. Jebkurš SIA "AKA Insurance" klients var iesniegt sūdzību ‘’Sūdzību iesniegšanas politika’’ minētajā kārtībā.
8.2. Visi strīdi, kas radušies saistībā ar Portāla lietošanu un tā lietošanas noteikumiem tiek risināti pārrunu ceļā. Gadījumā, ja šādu pārrunu rezultātā nav iespējams panākt mierizlīgumu, strīdi tiek risināti LR normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.
9. Kontaktinformācija
9.1. Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar Brokeri, rakstot uz e-pastu: info@labaocta.lv vai zvanot uz +371 26 955 595.